De Lorijn Accountants

  • HOME
  • OVER ONS
    • DE LORIJN ACCOUNTANTS
    • RPD FISCAAL
  • DIENSTEN
    • ADVISERING
    • BEGELEIDEN START-UP
    • ADMINISTRATIE
    • FISCALE WERKZAAMHEDEN
    • JAARREKENING
    • SALARISADMINISTRATIE
    • OVERSTAPSERVICE
    • OVERIG
  • FISCALE CIJFERS
    • BOX 1 | INKOMEN UIT WERK EN WONING
    • BOX 2 | AANMERKELIJK BELANG
    • BOX 3 | INKOMEN UIT SPAREN/BELEGGEN
    • ERF- EN SCHENKBELASTING
    • OMZETBELASTING
    • PERSONEEL
    • VENNOOTSCHAPSBELASTING
    • DIVERSEN
  • NIEUWS
    • ACTUALITEITEN
    • PUBLICATIES
  • DOWNLOADS
  • CONTACT
    • INSCHRIJVING NIEUWSBRIEF
    • ROUTE
    • KLACHTEN
    • VACATURES

December 24, 2020 By de Lorijn

Steunloket NOW weer open tot 27 december

Tegemoetkoming via NOW
Via de NOW kunnen werkgevers tot maximaal 80% van de loonkosten vergoed krijgen bij een 100% omzetdaling. Bij minder omzetverlies, neemt ook de tegemoetkoming in dezelfde mate af. Zo is deze bijvoorbeeld 40% van de loonkosten bij 50% omzetverlies.

Periode van drie maanden
Het omzetverlies moet over een periode van drie maanden minstens 20% bedragen. Werkgevers die voor de tweede NOW-periode geen aanvraag voor een tegemoetkoming hebben ingediend, kunnen kiezen welke periode uitgangspunt voor de tegemoetkoming is. Men kan kiezen voor de periode oktober 2020 t/m december 2020, de periode november 2020 t/m januari 2021 of voor de periode december 2020 t/m februari 2021.

Let op! Werkgevers die wel een aanvraag voor de tweede periode hebben ingediend, moeten de nieuwe periode laten aansluiten op de aanvraag voor de tweede periode.

Voorschot
Na het indienen van jouw aanvraag krijgt je van de tegemoetkoming 80% als voorschot uitbetaald. Dit voorschot ontvang je in drie termijnen. Pas na het bekend worden van uw definitieve omzetverlies, wordt de definitieve tegemoetkoming berekend.

Aanvragen NOW
Je kunt de NOW digitaal aanvragen via de site van het UWV (uwv.nl).

Filed Under: Nieuws Tagged With: 3, 3.0, now

Over Ons

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

Meest recente actualiteiten

  • Advieswijzer Transitievergoeding bij ontslag en overige vergoedingen
  • Spoedwaarneming tandarts is btw-belast
  • Bij dga gestald geld valt ook onder excessief lenen
  • Advieswijzer Auto: zakelijk of privĂ©?
  • Advieswijzer Auto en fiscus

Onze diensten

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

AANGESLOTEN BIJ

ONZE DIENSTEN

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

Contact gegevens

  • Mr. Franckenstraat 88-90, 6522 AH Nijmegen
  • 024 360 5599
  • 024 360 7009
  • info@lorijn.nl
  • Vind ons op de kaart

Disclaimer | Algemene Voorwaarden | Klokkenluidersregeling | Privacyreglement | Vacatures | Twitter | Facebook | LinkedIn