De Lorijn Accountants

  • HOME
  • OVER ONS
    • DE LORIJN ACCOUNTANTS
    • RPD FISCAAL
  • DIENSTEN
    • ADVISERING
    • BEGELEIDEN START-UP
    • ADMINISTRATIE
    • FISCALE WERKZAAMHEDEN
    • JAARREKENING
    • SALARISADMINISTRATIE
    • OVERSTAPSERVICE
    • OVERIG
  • FISCALE CIJFERS
    • BOX 1 | INKOMEN UIT WERK EN WONING
    • BOX 2 | AANMERKELIJK BELANG
    • BOX 3 | INKOMEN UIT SPAREN/BELEGGEN
    • ERF- EN SCHENKBELASTING
    • OMZETBELASTING
    • PERSONEEL
    • VENNOOTSCHAPSBELASTING
    • DIVERSEN
  • NIEUWS
    • ACTUALITEITEN
    • PUBLICATIES
  • DOWNLOADS
  • CONTACT
    • INSCHRIJVING NIEUWSBRIEF
    • ROUTE
    • KLACHTEN
    • VACATURES

Salarisadministratie

Informatie over Salarisadministratie

Indien u bij het verzorgen van uw salarisadministratie meer verwacht dan alleen het produceren van loonstroken dan bent u bij De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs aan het juiste adres. Onze afdeling salarisadministratie wordt bezet door specialisten die op de hoogte zijn van de actuele fiscale regelingen en eventuele subsidiemogelijkheden.

Periodieke werkzaamheden

De periodieke werkzaamheden bestaan uit:

  • Mutaties verzamelen (telefonisch, fax, e-mail, per post)
  • Het rechtstreeks aanmelden van nieuwe werknemers bij diverse instanties (belastingdienst, verzekeraars, pensioenfondsen)
  • Het vervaardigen van loonstroken, loonverdeelstaten, journaalposten ten behoeve van uw financiële administratie (indien gewenst gesplitst naar afdeling) en betaalborderellen
  • Aanmaken betaalbestanden (in te lezen in uw telebankpakket)
  • Aangifte loonheffing (wordt electronisch rechtstreeks verzonden naar belastingdienst)

Jaarlijks

De jaarlijke werkzaamheden bestaan uit:

  • Jaaropgaven werknemers
  • Opgave pensioenfondsen
  • Output ten behoeve van de jaarrekening

Overige werkzaamheden:

De overige werkzaamheden bestaan uit:

  • Ziek- en herstelmeldingen
  • Aanvragen subsidies
  • Personeelsadviezen
  • Contact onderhouden met Arbodienst

Online Toegang

Geniet van de voordelen van de mogelijkheid tot online toegang

  • Loonstroken zijn eerder beschikbaar, u ontvangt een mail indien de gegevens online staan.
  • U hoeft geen loonstroken meer uit te delen of te verzenden aan uw personeel. U krijgt een toegangsnaam en wachtwoord waarmee u aan iedere medewerker een unieke gebruikersnaam en wachtwoord kunt toekennen. De medewerker ontvangt een mail wanneer de loonstrook online staat. Ook via een app is de loonstrook te raadplegen.
  • Geen risico van verdwaalde loonstroken of onjuiste bezorging door de post.
  • Een beveiligde website die alleen voor onze klanten toegankelijk is. Alle informatie op één plek. U heeft hier – waar en wanneer u dat wilt – toegang. 24 uur per etmaal, zeven dagen per week.
  • Historie tot 7 jaar beschikbaar voor zowel medewerker als werkgever. Daarna mogelijkheid tot opslaan bestanden op een informatiedrager.
  • Mogelijkheid tot downloaden bestand (clieop-formaat) welke u kunt importeren in uw telebankpakket. In één handeling verricht u al uw salarisbetalingen.
  • Loonbelastingaangifte online beschikbaar.
  • Journaalpost t.b.v. financiële administratie online beschikbaar.
  • Jaaropgave online voor medewerker beschikbaar.
  • Stamgegevens werknemer online beschikbaar.
  • Op verzoek mogelijkheid tot opslaan andere gegevens mogelijk zoals bijvoorbeeld arbeidscontracten, loonstaten etc.
  • Aanleveren mutaties online (uren/dagen, wijziging stamgegevens, etc.).

Indien u de salarisadministratie laat verzorgen door De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs bent u verzekerd van een juiste en optimale toepassing van alle fiscale mogelijkheden. Worden in uw salarisadministratie bijvoorbeeld de juiste afdrachtskortingen toegepast?

Neem gerust contact op voor een vrijblijvende offerte.

Print Friendly, PDF & Email

Over Ons

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

Meest recente actualiteiten

  • Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb
  • Vast bedrag niet-aftrekbare gemengde kosten stijgt naar € 5.100
  • Schenken: wat zijn in 2023 de mogelijkheden?
  • Afrekening werkkostenregeling 2022 in maart 2023
  • Aanvragen ISDE-subsidie gestart

Onze diensten

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

AANGESLOTEN BIJ

ONZE DIENSTEN

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

Contact gegevens

  • Mr. Franckenstraat 88-90, 6522 AH Nijmegen
  • 024 360 5599
  • 024 360 7009
  • info@lorijn.nl
  • Vind ons op de kaart

Disclaimer | Algemene Voorwaarden | Klokkenluidersregeling | Privacyreglement | Vacatures | Twitter | Facebook | LinkedIn