De Lorijn Accountants

  • HOME
  • OVER ONS
    • DE LORIJN ACCOUNTANTS
    • RPD FISCAAL
  • DIENSTEN
    • ADVISERING
    • BEGELEIDEN START-UP
    • ADMINISTRATIE
    • FISCALE WERKZAAMHEDEN
    • JAARREKENING
    • SALARISADMINISTRATIE
    • OVERSTAPSERVICE
    • OVERIG
  • FISCALE CIJFERS
    • BOX 1 | INKOMEN UIT WERK EN WONING
    • BOX 2 | AANMERKELIJK BELANG
    • BOX 3 | INKOMEN UIT SPAREN/BELEGGEN
    • ERF- EN SCHENKBELASTING
    • OMZETBELASTING
    • PERSONEEL
    • VENNOOTSCHAPSBELASTING
    • DIVERSEN
  • NIEUWS
    • ACTUALITEITEN
    • PUBLICATIES
  • DOWNLOADS
  • CONTACT
    • INSCHRIJVING NIEUWSBRIEF
    • ROUTE
    • KLACHTEN
    • VACATURES

Exact Online

Administratie

Informatie over Administratie, uw boekhouding

Een goede financiële administratie is onmisbaar. De basis voor inzicht in uw onderneming.
U kunt ons inschakelen voor het verzorgen van uw administratie bij u of bij ons op kantoor. Ook een maandelijkse check op de door uzelf gevoerde boekhouding behoort tot de mogelijkheden.

Wij kunnen t.a.v. meerdere financiële pakketten ondersteuning bieden en zijn gespecialiseerd in onder andere Exact Online, Unit4 Multivers, AFAS Software, Snelstart en e-boekhouden.nl. Afhankelijk van uw specifieke situatie kiezen wij met u in overleg het juiste pakket.

Exact Online

In onze online omgeving (Exact Online) zijn ook mengvormen mogelijk. U factureert bijvoorbeeld zelf en besteedt de rest van de financiële administratie aan ons uit. Door gebruik te maken van de uitgebreide mogelijkheden van Exact Online kan de administratie efficiënt en daardoor betaalbaar worden gevoerd. Er wordt een koppeling gemaakt met uw bank waardoor alle mutaties volledig geautomatiseerd in uw administratie terecht komen. Door de administratie zo optimaal mogelijk in te richten en gebruik te maken van toewijzingsregels kunnen boekingen grotendeels geautomatiseerd worden afgewikkeld.

Uw inkoopfacturen kunt u scannen en uploaden of mailen naar een speciaal e-mailadres. Deze bestanden gaan door speciale scan- en herkensoftware waarbij de meeste gegevens zoals crediteurennummer, totaalbedrag, bedrag exclusief btw en de btw worden herkend. De software maakt een boekingsvoorstel. Wij controleren het boekingsvoorstel en vullen de gegevens indien nodig aan. De factuur wordt vervolgens automatisch geboekt in Exact Online en een scan van de factuur wordt aan de desbetreffende boeking gekoppeld.

De loonjournaalpost wordt automatisch maandelijks verwerkt in uw online administratie. Ook vaste journaalposten zoals afschrijvingen kunnen maandelijks worden gegenereerd.

Het voordeel van bovenstaande werkwijze is dat de cijfers up-to-date zijn.

Wilt u meer weten neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij zijn ervan overtuigd dat bovengenoemde manier van werken efficiënt werkt en u zich als ondernemer bezig kan houden met uw echte passie: het ondernemen.

Kiest u voor Exact Online dan bent u bij ons aan het goede adres. Wij zijn namelijk Exact gecertificeerd!

  • Administratie
    • AFAS Software
    • E-boekhouden.nl
    • Exact Online
    • Snelstart

Over Ons

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

Meest recente actualiteiten

  • Tegemoetkoming Energiekosten energie-intensief mkb
  • Vast bedrag niet-aftrekbare gemengde kosten stijgt naar € 5.100
  • Schenken: wat zijn in 2023 de mogelijkheden?
  • Afrekening werkkostenregeling 2022 in maart 2023
  • Aanvragen ISDE-subsidie gestart

Onze diensten

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

De Lorijn Accountants en Belastingadviseurs en RPD Fiscaal vormen samen in Nijmegen een accountants- en belastingadvies kantoor voor het midden- en kleinbedrijf die u als ondernemer terzijde staat bij het ondernemen waarbij een individuele benadering, optimale service en hoogwaardige kwaliteit en maatwerk centraal staat.

AANGESLOTEN BIJ

ONZE DIENSTEN

  • Advisering
  • Begeleiden startende ondernemers
  • Administratie
  • Fiscale werkzaamheden
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Overig

Contact gegevens

  • Mr. Franckenstraat 88-90, 6522 AH Nijmegen
  • 024 360 5599
  • 024 360 7009
  • info@lorijn.nl
  • Vind ons op de kaart

Disclaimer | Algemene Voorwaarden | Klokkenluidersregeling | Privacyreglement | Vacatures | Twitter | Facebook | LinkedIn